2012-06-20 / Gdzie mogę znaleźć stronę z pomocą?


Pomoc dotycząca konta Avid, logowania i ściągania.

Wiele plików do ściągnięcia wymaga posiadania konta na stronie głównej. Obecnie profil konta na stronie głównej jest oddzielony od procesu Product Registration i rejestracji Digi User Conference. Zatem może być konieczność utworzenia nowego konta, nawet jeśli posiada się już profil na DUC oraz dokonało się rejestracji produktu online. Niektóre aktywację online (jak np. aktywacja licencji niektórych wtyczek), automatycznie proszą o zalogowanie i utworzenie konta Avid oraz zapewniają jednoczesną aktywację i rejestrację tego produktu przy pomocy jednego kodu aktywacyjnego.
By stworzyć profil konta należy:
  1. Przejść do strony www.avid.com i kliknąć link "My Account" na górze strony
  2. Uzupełnić formularz i kliknąć "Create an account". Główne konto Avid zostało utworzone
Jeśli istnieje przypuszczenie, że konto do strony było już wcześniej utworzone, należy kliknąć "My Account" i zalogować się podając adres e-mail oraz hasło.
 
W przypadku zapomnienia hasła należy kliknąć przycisk "Forgot your password?" Jeśli z podanym adresem nie jest powiązane żadne konto, nie przyjdzie e-mail z przypomnieniem hasła. W takim przypadku należy utworzyć nowy profil z aktualnym adresem e-mail.
 
Jakie informacje są dostępne po zalogowaniu na swoje konto?
 
Aktualnie po zalogowaniu się do konta można znaleźć następujące informacje:
  • Pod "Registered Downloads" kliknąć "View All Downloads". Obecnie zaledwie Pro Tools No Cost "Amnesty" Upgrades, które zostały aktywowane (i niektóre aktywację, jak aktualizacje Pro Tools zakupione od dealera Digidesign) są wymienione w sekcji Registered Downloads. Inne produkty rejestrowane online nie są jeszcze połączone z kontem My Digi i nie są widoczne dla użytkowników.
  • Pod "Activation Codes" dostępne są informacje odnośnie pakietów Ignition Pack 2, które zostały aktywowane
  • Pod "DigiStore Order History" znajdują się informacje na temat numeru zamówienia, daty oraz należności dla każdego zamówienia w DigiStore. Jednakże w celu przejrzenia pełnego zamówienia i uzyskania dostępu do jakichkolwiek plików do ściągnięcia czy kodów aktywacyjnych związanych z tym zamówieniem konieczne jest zalogowanie się do DigiStore.
Problemy z logowaniem
 
W przypadku problemów z logowaniem i/lub dostępem do plików do ściągnięcia na stronie, należy upewnić się, że zostały wykonane następujące kroki:
  • Wybrana właściwa lokalizacja poprzez kliknięcie na Region & Language Selector w prawym górnym rogu strony
  • Utworzone zostało konto My Digi dla strony głównej oraz DigiStore (patrz wyżej)
Podczas wyboru lokalizacji, niektórzy użytkownicy napotykają problem…strona automatycznie przekierowuje do wyboru lokalizacji, jeśli cookie nie jest ustawione. Jeśli tak się stanie, należy:
  1. Usunąć istniejące cookies (które mogą być uszkodzone), używając linku "Expire Cookies": Digidesign.com Cookies Tool
  2. Wrócić do preferencji przeglądarki i upewnić się, że cookies są włączone:
  • Internet Explorer dla Windows:
    • Narzędzia/Opcje internetowe
    • Prywatność/Zaawansowane
    • By włączyć cookies:
    • Zaznaczyć okienko obok: „Zastąp automatyczną obsługę plików cookie”
    • Zaznaczyć okienko obok: „Zaakceptuj”
    • Zaznaczyć okienko obok: „Zawsze zezwalaj na pliki cookie dotyczące sesji”
  • Safari dla Mac:
    • Safari/ Preferencje
    • Bezpieczeństwo
    • By włączyć cookies:
    • Zaznaczyć opcję obok: „Tylko od stron, do których się nawiguje”, lub „Zawsze”
Niektóre strony i procedury na nich wykonywane wymagają włączonych cookies. Cookies muszą być włączone, żeby dokonywać zakupów, np. na zabezpieczonych stronach DigiStore. Jeśli cookies nie są włączone, efektem będzie wyświetlenie strony z błędem ColdFusion.
 
Adobe Flash Player
 
Niektóre z mediów obecnych na stronie Digidesign (jak wideo treningowe czy obrazy 360°) wymagają Adobe Flash Player w wersji 7, lub wyższej. Strony z zawartością Flash mogą powodować błędy, jeśli Flash Player nie jest zainstalowany.
 
Program Flash Player jest dostępny do ściągnięcia za darmo ze strony Digidesign Website Requirements. Najnowsza wersja jest w porządku, dla zawartości Flash na stronie Digidesign.com potrzebna jest przynajmniej wersja 7, lub wyższa. W celu zweryfikowania wersji zainstalowanej w systemie należy odwiedzić stronę About Flash Player.
 
Digi User Conference
 
DUC wymaga osobnej rejestracji, niż pozostałe strony Digi. W przypadku problemów z logowaniem do DUC czy innych można zajrzeć do sugestii znajdujących się w dziale ogłoszeń forum, pod linkiem Help with DUC Page Refresh & Login Problems.
 
Kontakt w sprawie strony i sklepu internetowego
 
Problemy ze stroną i Digi Users Conference
 
W sprawie problemów ze stronami Digidesign.com i duc.digidesign.com należy kontaktować się z  Digidesign Web Team
 
W przypadku kwestii nie związanych z korzystaniem ze strony, informacja kontaktowa dotycząca wszystkich biur Digidesign jest dostępna pod linkiem Contact, w sekcjach Support i About us: Contact Digidesign
 
Pomoc dotycząca sklepu internetowego
 
W sprawie pomocy dotyczącej sklepu internetowego należy zajrzeć pod link: Webstore Help Section.
 
Gdzie znaleźć ściągnięte aktualizacje
 
Aktualizacje zakupione w DigiStore
 
W przypadku zakupienia aktualizacji Pro Tools z DigiStore, wymagającej ściągnięcia, należy przejść do DigiStore i kliknąć link „your account” u góry strony. Po zalogowaniu będą widoczne ostatnie zakupy.
 
Następnie należy kliknąć na "View Order Details/Tracking Number" obok konkretnego zamówienia aktualizacji Pro Tools. Pliki do ściągnięcia będą dostępne na stronie ze szczegółami zamówienia, razem z kodem autoryzacji, jeśli zakupiona została aktualizacja Pro Tools LE (tutaj także będzie znajdował się kod autoryzacji opcji MP3 jeśli została zakupiona).
 
Aktualizacje Pro Tools No Cost "Amnesty"
 
Należy zalogować się do konta My Digi na stronie. Jeśli proces aktywacyjny dla aktualizacji Pro Tools No Cost "Amnesty" został wcześniej ukończony, pliki do ściągnięcia będą dostępne po zalogowaniu, razem z kodem autoryzacji dla Pro Tools LE, jeśli otrzymano aktualizacje Pro Tools LE No Cost "Amnesty". Będą się one znajdować pod "Registered Downloads" na dole strony MyDigi. Po ukończeniu aktywacji kliknąć na "View All Downloads" pod "Registered Downloads" na koncie My Digi.
 
Obecnie tylko aktualizacje No Cost "Amnesty" (oraz niektóre aktualizacje Pro Tools zakupione od dealera Digidesign) są wymienione w sekcji "Registered Downloads".
  • Jeśli nie otrzymano powiadomień odnośnie No Cost "Amnesty", i nie została aktywowana aktualizacja No Cost "Amnesty", w sekcji tej nie pojawią się żadne pliki do ściągniecia
  • Na stronie My Digi wyświetlane są tylko 3 ostatnie aktualizacje No Cost "Amnesty". Jeśli w sumie jest ich więcej niż 3, należy kliknąć "View All Downloads", by zobaczyć całą historię aktualizacji No Cost "Amnesty"
Pomoc dotycząca innych stron i ściągania
 
Pomoc dotycząca kodu autoryzacji Pro Tools LE 7
 
Informacje na temat plików do ściągnięcia czy aktualizacji, które wymagają kodu autoryzacji Pro Tools LE 7.0/7.1.x znajdują się na tej stronie.
 
Pomoc z Ignition Pack 2
 
Po ukończeniu procesu aktywacji wymaganego dla pakietu oprogramowania Ignition Pack 2 czy Ignition Pack 2 Pro kody rejestracji są dostępne na koncie My Digi. Aby z nich skorzystać należy:
  • Przejść do sekcji My Digi Home
  • Zalogować się do swojego konta
  • Kliknąć na link pod Activation Codes, który mówi: Pro Tools Ignition Pack 2
Obecnie jedynie Pro Tools Ignition Pack 2 i Pro Tools Ignition Pack 2 Pro są wymienione w sekcji Activation Codes.
 
Strona iLok.com i informacje na temat autoryzacji iLok
 
Informacje na temat systemu autoryzacji iLok oraz wideo instruktażowe jak korzystać ze strony iLok.com w celu magazynowania licencji elektronicznych i transferu na iLok znajdują się pod adresem: http://www.ilok.com/ilok-troubleshooter.html